LegiTalk.sk

Blog

[29. 03. 2009] Výlet do Stockholmu

Články | Diskusia [1]

Tak už sme sa vrátili. Bola to bomba, sedem statočných, abo trpaslíkov, abo banda korytnačiek so Splinterom, Shredderom a mozgom Crank.. Ale tá najväčšia bomba bol Jurgen.. No bez neho by to proste nebolo ono; pridal sa k nám na ôsme miesto, ktoré sme mali voľné a postaral sa hádam o všetko, čo nášmu tripu chýbalo. Kto nebol, nevie..

Všetko to začalo v jeden nevinný večer, keď sme objavili na nete letenky do Stockholmu za 5 €.. a viacej nebolo čo riešiť.. O necelé dva mesiace sme sa už poberali vlakom do Blavy.. partia siedmych statočných.. ktorí boli pripravení zažiť opäť kopec nezabudnuteľných zážitkov..

V inkriminované ráno sme sa šiesti stretli na žilinskej stanici a pobrali sa vlakom do Bratislavy. Počas cesty sa k nám pripojil v Novom Meste nad Váhom už scestovaný Majkl.. Pred odletom sme si dopriali trochu jedla a pitia, pripravili sa na cestu výmenou tekutín na letisku do plastových fliaš pred reštauráciou, čo sa zaiste niektorým ľudom nezdalo :D a pripravení na výlet nasadli do lietadla. Všetko prebiehalo hladko a po dvoch hodinách sme sa ocitli v Stockholme na letisku.

Pomocou služby GPS sme sa po krátkej dobe dostali na našu ubytovňu. Tetuška nám ukázala ako rýchlo môže prebiehať vo Švédsku inflácia a deflácia, no konečne sme sa dočkali výslednej sumy za ubytko. Očakávali sme síce viac od našich izieb, no ako sme postupom času zistili, nebolo to až tak dôležité.. ;)

A tak po krátkom oddýchnutí na izbách sme sa pobrali do spoločnej kuchynky, kde sa začal náš prvý večer. Zábava, nejaká tá tekutina, karty, no najmä vcelku podarené fotky.. Pán Dubec (Legionár :o))) sa nám postaral o pár skvelých záberov ako treba zachádzať s detským vozíkom, hlavne keď je na ňom veľmi dôležitý náklad.. :D Následne sme sa pobrali spať, i keď sme ešte mali tú možnosť prežiť zopár heftov, teda najmä ostatní, vyklopkávaním na dvere, či už nepríjemným pádom v sprchách pri umývaní.. au..

Po prebudení sme sa rýchlo hrnuli do mesta, centra, kde sme chceli toho pochodiť čo najviac a najmä vidieť všetko možné.. Počasie nám vcelku prialo i keď ten vietor bol miestami až neznesiteľný..

Pochodili sme výraznú časť hlavného centra Stockholmu, navštívili múzeum bojovej lodi Vasa.. To teda bola kvalitka, tam to stálo za to, či už spomínaná loď, ale aj tie voskové figuríny, resp. tváre posádky.. bŕŕŕ.. Po tomto múzeum sme sa na žiadosť Cranka trošku vyjašili pri Pipi ako malé deti :D a neskôr sme sa pobrali do vojenského múzea.. A tam to bola zase iná kvalitka.. vojsko, zbrane, vojačikovia.. uff.. no nádhera.. samozrejme sme neobišli ani detský kútik, kde sme si povinne vypožičali rôzne kostýmy a ďalej už nemusím hádam ani vravieť.. Akoby vypustení zo škôlky :D No očividne mali z nás radosť, keďže ako sme následne prechádzali okolo vrátnice.. tie úsmevy, čo na nás hádzali.. nj, kamerový systém bol v celom múzeu.. a tak je to jasné :D Z tadeto naša cesta smerovala už na ubytovňu, samozrejme nejaké tie šopíky so suvenírmi sme neminuli a takisto aj obchodík, či už iné pamiatky.

A nasledoval náš ďalší večer.. sprvu kľudný, pokojný a relaxačný.. No prišla zmena - ideme na jedno.. predsa treba okoštovať aj švédskeho pivsona.. I keď cena, ktorá sa šplhala až do výšok 6 - 8 € za jedno nás mierne zmrazila, ale kto by len odmietol, veď tu predsa nie sme každý deň a tak nebolo o čom.. Posedeli sme nejakú tú hodinku a keď sme si už mysleli, že sa už nemôže nič prihodiť (keďže mimo baru sa vyskytli nejaké tie zážitky - viď orech a lapsus), vtedy sa objavil Jurgen.. A bolo....... Dvaja statoční sa síce pobrali už na ubytovňu, no to ešte nevedeli, o čo všetko sa chystajú prísť.. V skratke: Jurgen sa nám postaral o ďalších niekoľko hodín zábavy, všetko šlo na Jurgena, nočné jazdy taxíkom po Stockholme, mega vstupné na jednu osobu 14 € a pritom dnu ani nič takého zaujímavého nebolo, i keď.. Ficken si našiel svoje :D a v podstate aj Majkl; keď sa rozhodol objať sa s policajtom :D V každom prípade tento večer stál za to a bez neho by to proste nebolo to pravé, naše dokonalé večerné posedenie :D Jurgen sa dokonca postaral aj o odvoz domov, kde sme sa mali akože pobrať spať, no to tiež ešte trvalo nejakú tu dobu.. No náhle sme všetci padli od únavy.. :D

Ráno po krátkom spánku, všetci mierne rozbití, sme sa pobalili a chystali na cestu na letisko. Ešte sme skúsili Jurgena, či už sa zobudil a zamietol jeho pohostenie, no už nevydalo. A tak sme sa už bez Jurgena i keď spokojní s večerom pobrali naspäť na Slovensko. Let ubehol v pohodičke, no v podstate sme ho všetci prespali; nj, únava robí svoje..

V Blave už len relaxačne, reštika, počkali sme si na vlak a hurá domov. Počas cesty vlakom sa už nič zvláštneho neudialo, akurát tak to, že tí, čo si nastavili budík, aby neprespali Žilinu, boli sklamaní; budík totižto nezvonil, vzhľadom na to, že v daný moment sa práve posúval čas z 2 na 3 a čiže čas 02:52 vôbec nenastal :D

A tak na záver: EŠTE RAZ ĎAKUJEME, JURGEN, HÁDAM ZAS NIEKEDY NABUDÚCE..

Fotky zo Stockholmu nájdete tu...

Diskusia

Pre pridanie príspevku musíte byť prihlásený!

legionar - 26. 09. 2009 06:54:31
Jurgen, kde si? :D

Najnovší blog:

Návrat z Rysov

Po roku som s otcom opäť absolvoval výstup na Rysy z poľskej strany...

20. 09. 2009

Novinky:

Nový engine

Jadro stránky bolo prerobené na nový a rýchlejší engine...

08. 07. 2010

Sekcia "Komu som priateľ"

V zozname priateľov máte teraz možnosť si pozrieť, ktorí užívatelia vás maju pridaných medzi priateľov...

04. 07. 2010

Redesign stránky

Na stránke sa redesignujú niektoré jej časti...

10. 06. 2010

Vkladanie fotoportrétu

K Vášmu profilu si môžete vložiť fotoportrét...

01. 06. 2010

Užívateľské nastavenia

Od dnes máte možnosť nastaviť si svoj profil a iné informácie...

Nové funkcie chatu

Postupne pribúdajú nové možnosti v chatovej komunikácii...